Benim degerlerim 52 490 1200 ve 14.bin çıktı kese var ama bebek yok 1 hafta sonra kürtaj olucam böyle olup keseyim gören oldu mu çok üzülüyorum nolur teselli verin. Dua edin.
Son adet tarihine göre 5 haftalık görünüyor ama 5 haftalık olmadı imkansız çünkü 18 kasımda spirali yeni çıkartmistik. spiral varken hamile miydim çıkarınca bebekte düşerdi o zaman. Acaba böyle mi oldu o yüzden mi bebek görünmüyor