palatuba canım bunları düşünmemeye çalış, biliyorum zor fakat dusunmemelisin ki daha çok üretebilesin. Bu arada bana sütün gayet iyi geldi. Bebek ne kadar talep ederse, ihtiyacı varsa o kadar üretir göğüs fakat stres yapmamalisin. Bu arada benim de sütüm iyiydi hoştu başlarda, sonra meme reddimiz başlayınca bebeğim göğüsten süt talep etmeyince, sütüm azaldı. 4 aylıkken 30 CC zorla çıkardığım günleri biliyorum. O ara mama takviyesine başladık. Yani hesap et, bence iyi sütün. Ha bu takviye de geciciydi. Bir kaç ay sonra mamayi bıraktı, meme reddi kaybolunca göğüsten süt talep ettikçe sütüm geldi, mamayı kestik.. stres yapma. Ölüm kalım meselesi değil yani, ki sütün bence gayet iyi. Kilo alımını takip et, kafanı takma