Her bebeğin gelişimi farklıdır benim oğlum da 3 bucuk aylıkken oturmak için çırpınıyordu ağlıyodu oturtunca sevinçten gözleri parlıyordu bu yüzden oturttum doktora sordum her bebeğin gelişimi farklıdır bu oturmaya meraklı oturt ama yastıkla destekle demişti öyle de yaptım şuan 5 aylık sıkıntı yok Allaha şükür