Oğlum 16 aylık. Evde gördüğü yada kendisine uygulanan asla bir şiddet yok. Sinirli bir bebek ti ve aşırı hareketli. Ama bu son 1 aydır istediği olmadığında bize yada oyun oynarken bişey yokken bile yanındaki arkadaşlarına vuruyor. Bazen de ona hayır dediğimde kendine vurmaya başlıyor. Ve bu ben durdurana kadar geçmiyor kafasını bir yerlere vuruyor yada eliylr kafasına vurmaya başladı. Kızsam daha fena sakşnleşmeye çalışırsam bu da olmuyor 2 dk duruyor sonra yine aynı hareketi yapıyor olmaması gerek ama Bi iki kere eline de vurdum (ki aklınıza getirmeyin çok hafif bir şekilde tabiki) ama başa çıkamıyorum bu 1 haftadır asla birşey de yemek istemiyor azı dişi çıktı bilmiyorum ne yapacağımı. Pedogogtan randevu aldım doktorumuz daha küçükken uyarmıştı bir öfke terapistine götürmem izi isteyebilirim diye gerçekten de yaşı büyüdükçe daha da hırçınlaşıyor hamileyken bend eçok sinirliydim ek gıda döneminde de aynı hatayı yapıp bağırdığım ağladığım oldu. Çünkü cidden hiçbir şey yemeyen persentil değeri düşük olan bir bebek ti sağlıklıydı ama asla yemiyordu tam düzene girdik öfke durumu ortaya çıktı şimdi de yediği şeylere bile hayır diyor. Bilmiyorum çok çaresiz hissediyorum. Sizin başınıza geldi mi? 2 yaş sendromu desem acaba erken mi?