Saziyersin peki gerçekten uyumuyo mu. Çünkü ben sonradan fark ettim ki bebelere uyumuyo diyoruz ama aslında onlara o ortamı biz sunmuyoruz. O bebek anlamaz TV açıkken uyutayım yok ışık varken uyutayım diyoruz ve onların da bizim gibi birer insan olduğunu unutuyoruz. En azından ben kendim de ve çevremde bunu görmüştüm. Ve fark ettik ten sonra düzenim oluştu.