İyi geceler kızlar 11 aylık olduk bugun devlet hastanesınde kan tahlili yapılıyormu dahileyemi yoksa çocuk doktorumu randevu alıcam bilemedim değerlerine baktırıp ona göre vitaminlere başlamak lazım devlet hastanesinde işler nasıl yürüyor bilen varmı ? Tek sorunumuz kan vericez değerlerine baktırıp ona göre vitamin alıcaz. Buarada sağlık ocagında hemşire dediki bebeklerin kanı alındıgında bekletmeden bakıyorlarmış oyuzden orda olmuyor yani devlet hastanesinde hemen sonucların cıkması lazım acaba şehir hastanelerimi yapar valla biri yardımcı olsa sevinirm