Kızlar selam,
işte ben sürekli uyku geçişi için bişeylere denemecelere dewamke. Aranızda bebeğinize uyku rutinine kitap ekleyen var mı? Ben gün içinde okuyorum tabi beni umursamıyor. Gece yatırdıgımda okusam? Bunun uyku kalitesine nasıl bi kartkısı olur. Googledan da araştırıyorum şuan. Mesela yaparsam sürekli yapmak zorundayım ya. Baskası uyutmak zorunda kalırsa ilerleyen zamanda mesela babanesi. O da okusa uyur mu kızım? Uykuya daldıktan sonra okumaya devam mı ediyorsunuz? Dalmak üzereyken kitabı bırakıp odadan mı cıkıyorsunuz? Aklıma gelen sorular bunlar. Gelmeyen püf noktalar varsa sizden rica edicem🌸 9,5 aylık kızım bu arada.