zeynebimm27 gaz probleminden cok çeken bi anne olarak söylüyorum 4 tane farklı markalarda gaz damlası kullandım ayrıca doktor 30 günü doldurmadan gaz damlasionermedi asla bana ve yanlış yapıyormuşum ben her emzirme sonrası gazı çıkana kadar ugrasacakmisim ben gazi çıkmayınca yok heralde diye düşünmüştüm neyse sonra bu geçmedi kimyon ve rezene biraz fayda etti ama sonra oda aynı cocuk 8de bi başlıyor 1 2 ye kadar ağlamaktan perisan oluyordu arkadaşım bana spa önerdi kesinlikle harika geldi 46 gunlukken götürdüm eve geldiğimde cocuk meme emerken gak diye kendi çıkarmaya başladı masallah ama tabi bu herkeste ise yarar mı bilmem ama ben çok arkadaşımı eşimi dostumu yönlendirdim simdi bana dua ediyorlar gerçekten işe yaradı diye gaz damlalarina boşuna para sacmayin derim yine de siz bilirsiniz