3 ay 19 gunluguz yaklaşık 1.5 aylıkken agulamaya başladı 3 aylikkende sesli güldü çok duygulanmıştım hatta 🤭 onunla çok fazla konuşuyoruz yani saçma sapanda olsa cümleler kurup hoşuna giden bisi olduğunda tekrarliyoruz ağzımla çıkardıgim değişik seslere çok tepki veriyor ama normal mis bu aylarda artik yavaş yavaş gülmeye basliyolarmis hep gülsünler minisler 🤍