Elifxx12 Benim kızımın da burnu çok tıkalıydı, öksürük geçmesine rağmen hırıltısı 1 ay devam etti.Doktora götürdüm antibiyotik ve soğuk algınlığı ilacıyla beraber burun spreyi verdi.Birde evde hava makinesi bulundurun hava verin dedi.Hem hava verdim hem de burnunu yıkadım.İlaclarıda düzenli kullanınca çok şükür düzeldi.Size tavsiyem gün içinde 2-3 kere serumla yıkayın,duş aldırın
1-2 gün gözlemleyin, baktınız ki devam ediyor
ihmal etmeden bir doktora gösterin.Duş aldırdığım zamanlar kızımın burnu baya akıyordu.Birde son olarak cold mix alıp yastığına yada yakasına 1-2 damla damlatırsanız daha rahat nefes alır.