Linosh mom5445 sma optipro çok memnunum içerik olarak tavsiye ederim ama deneyin bakalım bebekten bebege de değişiyor.
Bebegimm1 mom5445 onu diyorum ya bebegime yaramisti.gaz problemi yoktu. hıpp kullandigimda.yani ben çok memnundum. sirf fiyatindan dolayi baska markaya gecmistim 4 aylikken. uygun olsa yine hipp alirdim bence deneyin derim aklima gelmisken eklim kullandiginiz vitamin den dolayida olabilir gaz kabizlik
elfzhr mom5445 bebelac normali değil gold olanı kullanıyoruz doktor tavsiyesiyle hamdolsun rahatlattı 6 aylık olduk 2 numaradayız. Ama işte her bebek farklı deneyerek en iyi geleni bulabilirsiniz bazısına hipp iyi geliyor ama bizi mahvetti bebelac normali de öyle. Siz de inşaallahh yavrunuza en iyi geleni bulursunuz 🤲🏻
Familyboy mom5445 ben ikisini de kullandım hipp benim bebeğimi kabız yaptı yaramadı bize ama sma iyi geldi bize
Zuhalllllllllll Sma nın iyi geceler olan ürünü var biz yeni yeni kullanıyoruz onu gece cok iyi geldi gaz sorunuda hiç olmadı .gündüz noemal olan sma gece iyi geceler olan .
Ask35tego Bebeğim gaz ve kolikti hipp comviotik kullanmıştım duzelmemisti ama çoğu kişi de Aptamil comformil öneriyor gazlı bebekler için üretilmiş . Ben aldım tadı acımsı olduğu için içmedi bebeğim. Sizin daha önce hiç mama tadmadiysa içebilir .
Mizmizmyrtle mom5445 bebelac ve hipp ikisinde bebeğime aşşşırı gaz yaptı duramadı aptamil kullanıyoruz sürekli çok memnunum hiç bir sorunumuz yok her mama her bebeğe iyi gelmiyor bir kaç seçenek deneyip iyi geleni bulmak gerekli bence 🤩
Eceninannesi33 mom5445 ben bebeğime bir ay anne sürü verebildim ama doğduğundan beri sma optipro kullandık doktorumuzda iyi mama dedi biraz gaz yapıyor ama tok tutuyor ve bebeğim seviyor bu mamayı
MervEcrin Benim bebeğimde gazlı bi bebek. Sma gaz sorunu için iyi gelmedi bize. Doktor aptamil conformil önerdi memnun kaldım
Annis-ogul mom5445 ilk öncelik hipp cnm.3 numaraya kadar hip kullandım sonra kabizlik oldu sma ya gectim