erdgzm bexsero’dan mı bahsediyorsunuz acaba? Eğer oysa biz 2 aylıkken ilk dozunu yaptırdık, bugün de ikinci dozu yapıldı. Hatta ben de daha önceden yaptıran annelere birşey soracaktım. İlk dozundan sonra yaklaşık 10 saat sonra ateş yapmıştı, 38,5 ‘lara çıkmıştı. İkinci dozda daha yüksek ateşlenen oldu mu acaba? Doktorumuz ikinci dozda daha çok ateşlenebilir dedi, vücudunda antikor oluştuğu için. Deneyimleyen varsa bilgi verirse çok sevinirim ben de 🙏🏻