Ada290921 bebeğim doğduğunda ilk Aptamil aldık daha sonra çok kusturdu ardında Bebelac golda geçtik oda aşırı gaz yaptı ve bebeğim çok fazla gazlı bir bebekti sonra birde sma gecelik dedik onu kullanıyorduk gazlı bir bebekti ama severek içiyordu bu sefer kabız oldu Aptamil conformil geçtik çok memnun kalan vardı gerçekten kabızlığı geçti yani 3 de bir kakasını yapiyo buda normal dedi doktor ve gazıni daha çok çıkarmaya başladı severek asla icmiyo tabi bizde günde bir kez sadece Aptamil veriyoruz gerisinde sma kullanıyoruz bu sekilde düzene girdi fakat yinede gazlı sizin ne derecede bilmiyorum ama biz çok gazliyiz bu mamadan sonra en azından daha düzene girdi bebeğim 2.5 aylik