Bebeğim bugun tam 8 aylık oldu ama hala tam dönemiyor yüzüstü dönse tekrar sırtüstü dönemiyor. Yere bırakıyorum yüzüstü emeklerin veya sürünsün diye herhangi bir çaba yok ağlıyor mızmızlanıyor 1 dk geçse. Ben mi kuruntu yapıyorum 8 aylık bebek anneleri sizinki ne durumda?Karşılaştırma yapmaktansa hoşlanmıyorum fakat oğlumda küçük bebeklere baktığımda çok aktifler insanın ister istemez moreli bozuluyor.