bikerem Humeyra6554 Saat gece 01.00 da 40 tl kupon geliyor hergun.ve bu 129 tl ye geliyor. Degerlendirebilirsiniz. 15 dakikada da kapinizda
Deletedmom0099 Humeyra6554 büyük indirim dönemlerini takip edin bence. hepsi burada dan 4 no molfixi 75 kurustan aldım 10 gün önce 5 numarayı da 1 liradan aldım
Kocakgiller Humeyra6554 biz migrostan indirimli aldk ikinci ürüne yüzde 50 indirim vardi 73 tl gbi biseydi 60lı sanrm bu benim aklimda kalan genelde eşim aldigi icin sayisi adedi bu sekilde hatirimda
Melikeeeecansuu bikerem nasıl oluyor o 9kılodan baslayan varmı trentolda 136lısımı ne 140tlydı 230tl olmus
feratlarkupeklergiremez bikerem Bu 136’lıdan 3 paket tanesi 125 liraya almıştım geçen ay. 1 paket bitti ikisi duruyor daha. Aldığım yerde çocuk uyarmıştı abla çok al zamlanacak diye haklıymış.
Deletedmom4444 bikerem Getir cok iyi ya bide yag bulabilsem super olcakta kac gundur 30 a 20 tl indirim veriyor 🤓hergun getir bizde masalah
bikerem Melikeeeecansuu getir uygulamasini indirin. Adres vs tamamlayin orda getir büyük secebegi var secip sepete ekleyin.odeme sayfasinda kampanya secin dediginde ordan 40 tl kuponu secin. Siz ilk yuklediginiz icin daha cok kupon verir. 15 dakikada kapinizda olur.
bikerem Melikeeeecansuu bu normal fiyati bi de indirim oluyor üstüne. Yani indirimsiz bile bu fiyat. 9 kilo derken kac no bez hemen bakayim sizin icin ve ne marka. Ben prima kullaniyorum bunlari molfix sorulmus doye paylastim
Melikeeeecansuu bikerem molfix 9kılo oglum 4numara oluyor ama kılo yazıyor ustunde zaten 9 16 felan dıe baksanız rıca etsem
bikerem feratlarkupeklergiremez cok daha artacak benim fikrimce. Surekli getir den alirim ve kac gundur prima stok yok,olan yerler de uçmuş
feratlarkupeklergiremez bikerem bu 4 numara bez uzun süre kullanılıyor mu? 7-14 kg olan Molfix benim oğlan 5 aylık 8 kilo 68 cm 4 mü stoklayayım 5 mi
bikerem Deletedmom4444 inci yag ve yudum var simdi bizim bolge stoklarinda inci 94 yudum 124. Gece cok guzel kupon veriyor😁 bi de zil calna dedigim halde çalmasa getircigim
Deletedmom0099 feratlarkupeklergiremez 1 yıldır 4 nodayız nerdeyse ve 500 tane daha stokladım ay ilerledikçe kilo alımı yavaşladığı için çok uzun kalınıyor 4 numarada
Rikaa feratlarkupeklergiremez 5 daha cok gidiyor stoklyacaksaniz bolbol 5 numara. Biz 1 yasindayiz 8.aydan beri 5 kullaniyoruz. Ve muhtemelen 1 sene daha 5 kullaniriz.
bikerem feratlarkupeklergiremez oglum 14 aylik ve 7 ayliktan beri yani 9 kilo oldugundan beri 5 no kullaniyoruz,6ya gececegiz simdi. En cok 5 kullandik
Fatmalaz Ben kullanıyorum normalde getiri ama baktım şimdi ne kupon var ne de molfiks 4 numara acaba semte göre mi değişiyo
bikerem Fatmalaz evet deposuna gore degisiyor mesela arkadasta yag yokmus @Deletedmom4444 bizde var,bizde prima yok onlarin bölgesinde var