Anneler 8 aylık oğlum. 2 ay önce falan rahatsızlandı sancısı var diye kucakta uyutmuştum. Öncesinde kendi kendine dalardı uykuya. Şimdilerde ise kucakta uyuyor. Yatağa yatınca oynuyor kendi kendine. Emekliyor yatağın içinde. Geri nasıl eski düzene dönebilirim. Uyuyordu kendi kendine ne güzel.