Anneler,kızım 15 aylık bugün akşama doğru aşırı ağlamaya başladı ve resmen elleri ayakları buz kesdi rengi beyazlaştı.Acile götürdük yetişinceye yakın kustu ambulansta çocuk o dakikadan ağlaması kesti ve rahatladı.O zaman zehirlendiğini anlamamamıştım daha.İşte röntgen falan çektiler belki bir şey yutmuştur diye hiç bir şey olmadı eve yolladılar.Eve gelince balkabağı çorbası yedirmiştim öğlen kızıma ondan zehirlenmiş ola bilir dedik çünkü balkabağları küp küp doğrayarak buzlukta saklamıştım yaklaşık 1 Aydır.Ama akşam kusunca balkabağı ve ya çorbayla ilgili hiç bir şey çıkarmadı.Ama kustuktan sonra rahatlamıştı.Acaba kanına zehir falan geçmiş ola bilir mi?çok korkuyorum.Akşam ama kaka yaptığında çorbadakı sebzeleri çıkarmıştı işte havuç falan