Zeynep2779 özel doktorumun yazdığı qlaristayı kullanıyordum çok iyiydi ama pahalı diye sağlık ocağından micronon aldım içtim içmez olaydım 3-4 ay sonra kalp çarpıntısı vs mide rahatsızlıkrımda vardı arttı hemen bıraktım bişe kullanmadım hamile kaldım oysa ilk kullandığımı bırakmasaydım başıma bişe gelmezdi bence devletin karşılamadığından kendi paranla kullan daha iyi