elifAelay27 evet sallamdan. Bende ayağımda sallıyorum, eğer uyku saatleri düzenliyse, desteksiz uyumayı öğretebilirsiniz. 3 yöntem var. İlki yatır-kaldır yönetimi. Uyku saati gelince yatırıyorsunuz beşiğine, ağladığında kucağınıza alıp sakinleştiriyorsunuz, sakinleştiği gibi hiç vakit kaybetmeden tekrar beşiğine koyuyorsunuz.ikincisi piş pat pat yönetimi. Popusuna pat pat yapıp piş pişliyorsunuz. Üçüncüsü de salla dur yöntemi ilk 5 6 gün 20 saniye sallayıp 5 saniye duruyorsunuz, buna alıştıktan sonra durma süresini uzatıp sallama süresini kısaltıyorsunuz, buna da alıştıktan sonra ayağınıza koyuyorsunuz sadece ağladığı zaman sallıyorsunuz.