UmayGmz Kızlar her ay gidiyomusunuz ben hastaneye gitmekten çok sıkıldım gerçekten hele doktor bu ay 600 gr almış bidaha ki ay 500-600 gram altı alırsa ek gıdaya başlarız dedi kızıma 4 aylık olacak bi daha ki ay bence erken kızım pek ağlamaz genelde uyuyor 3 aylık bebek de de sarılıkta ki gibi açlıktan kan şekeri düşer mi yada 600 gr alan bi bebek aç kalmış olabilir mi bide çocuk aç kalsa ağlamaz mı üf ne çok soru sordum 😂
sheesyelllow UmayGmz hayır her ay gitmiyorum doktorumuzda her ay cagirmiyor ama her ay sağlık ocağında kilo boy kontrolü yapiyorum
Yoruldum UmayGmz Her ay gidiyoruz 4 gün sonra 4. Ay kontrolü var. Boy kilo fiziki muayene yapılıyor , o ay olacaklar doktor tarafından anlatılıyor 😇
Deletedmom5284 UmayGmz 1 yaşına kadar her ay, 1 yaşından sonra 3 ayda bir, ben bazen ayda iki kere bile gittiğimi bilirim çok sorulacak sorum olur biriktirir gider topluca sorarım 😂😂
ssnnmm UmayGmz 10aya yaklaştık hiç kontrollerini aksatmadık ayda 2-3 gittiğimiz bile oldu içimize sinmeyen bir durum olduğunda
UmayGmz sheesyelllow ya doktor bazı konularda bilgilendiriyor ama kızımın agzında pamukcuk varmış bugün fark ettim inanın memede aglıyor diyorum meme reddi direk bana mikostatin verdm bugün karbonatlı suyla sildim agzını eskisi kadar huysuzlanmadı yarın daha iyi olur inşallah
UmayGmz Deletedmom5284 bende gidince unutuyorum neyse bidaha ki ay sorarım diyorum o ayki problemleri mi bile yazmıyorum wp dan hastaneyi hiç sevmem o ayda unutuyorum 😂 bu döngü böyle devam ediyor 😂
UmayGmz nurelem ya kalça röntgeni gibi önemli zamanları bilsem gitmem aslında ilerde böyle önemli bişey varmı bilmiyorum
Yoruldum UmayGmz Sadece mama kullanan bebeklerde 4. Ayda ek gıdaya başlayabiliyor durumuna göre, mama mı meme mi sizin
simiyyy UmayGmz yok yav araştırıpta bulunabilir hangi ay ne yiyileceği falan. Hiç olmadı beslenme etiketinde milyon tame ek gıda postu var hepsinden bilgi edinebilirsiniz
Yazannesi1 UmayGmz Ben yurt dışındayım bir ay ben gidiyorum bir ay hemşire-ebe eve geliyor. Açlıktan uyanmıyorsa uyandırmayın bence. Ben doğduğundan beri doktor hiç uyandırma dedi ama benim ki 6 aylık hala 2 saatte kalkıyor 🥲
Yazannesi1 UmayGmz e ne güzel maşallah diyelim 🌸 hiç uyandırmasan uyanmayacak mı mesela sabaha kadar 😢( Allahım çok amin benim bebemde uyusun)
_tospikannesi UmayGmz 10 ay felan her ay gittik sonra 3 ayda bir gittik 600 gram normal bence aç kalmamıstır hic endişe etme
Duyulurum UmayGmz 3 günlük, 5 günlük, 1 aylık, 3 aylık, 5 aylık, 1 yaşında Bu şekilde götürdüm doktor kontrolüne.
UmayGmz Yazannesi1 uyanmıyor malesef uyuya kaldıgım zamanlar oluyor 5-6 saat uyanmadıgı oluyor uyanınca vicdan azabı çekiyorum