Tiredmother Kızlar eşimde de bende de sürekli bu ara saçlarımız kepek oluyor ve çabuk yağlanıyor anlamadık bide öyle kaşınıyor ki utanıyorum millet diyecek bitlendi mi bunlar bi ara geçiyor sonra yine tekrar oluyor önereceğiniz şampuan falan var mı acaba