SabahGunesim Bu gece 3 günlük bebeğimin sütü deli gibi atacak ve henüz o kadar emmiyor. Akıp gidecek süte üzülüyorum. Pompa alana kadar bu gecelik bu şekilde saklayayım dedim. Yapan varsa nasıl kullanacam enjektörü?