Kubrardvan
Her insanin mizaci farkli. Belki bebeğiniz de sakinlik, dinginlik seviyor.
Ben de oyle otururum bos bos. Her zaman kalabalık sevmem. Bazen kaçacak yer ararim. Kizimla esim oynuyorsa kacar iceride boş bos oturur etrafı izlerim🙈 bebeginizin büyük hali gibiyim yani. Kimi insan böyle, kimi kalabalik seviyor, kimi sürekli temas seviyor.
Ancak bir anne gariplik hissediyorsa peşine dusmeli. Bir pedagoga danisin isterseniz