Kızlar komşum kullandı şeker başlangıcı vardı 1 ayda 9 kilo verdi sonra kan verdi şeke düşmüş duyan var mı kullanan . Çayı da var kahvesi de 1 gaftadır bende kullanıyorum komşumdan aldım gerçekten de aşırı tok tutuyor 3 kilom gitti bile. Ama zararı olur diye korkuyorum kullanan var mı