Merhaba kızım süt alarjisi sebebiyle aşırı gazlıydı üç ay sürdü kolikti diyebilirm. Diyet ve alerji maması ile bitti gazımız ama hep huysuz hep uykumuz düzensiz ve az az. Her şeyden ama her şeyden canı sıkılıyor bir oyuncakla bir dakka oyalanıp itiyor hatta döver gibi elleriyle vuruyor başka veriyorum yine aynı şekilde yürüteçe koyuyorum beş dk oyun oynuyorum konuşuyorum onunla yine sıkılıyor bir süre sonra. Uyutmaya kalkınca kıyamet kopuyor yastığı gördüğü an zordan ağlıyor. E uyutmayayım diyorum uykusuz olduğu icin huzursuzluk had safhada ya cidden bizim gibi olan var mı? Ne zaman geçer bu durum?