Arkadaşlar bebeğim 20 aylık bir ara o kadar düzenli yerdiki yemeğini herşeyden yedirmeye çalışıyordum. Fakat son 3 haftadır yememek için direniyor ya psikolojim alt üst sürekli ağlama modundayim hele bugün kahvaltı ve abur cubur yedikleriyle yattı asla yemek istemiyor ne yapabilirim sizin de böyle oldui geçiş dönemlerinin gerçekten fenaaalardayim🥴şimdiden teşekkürlerimi hanımlar 🤗