snowflake Uyuyordu uyanali yarım saat olacak herşeye ağlıyor mama verdim yarısını içti çizgi film açtım izlemiyor oyun oynatim diyorum ağlıyor ateşi 37.7 acaba biyeri mi ağrıyor bilemedim elimde aferin ve parol var bunlardan versem mi bilemedim 😔😔
kufkedisi snowflake kaç aylık? Ateşi bi tık yüksek sanki calpol verebilirsin belki rahatlatır biraz aferin ve parolun bebeklerde kullanım şeklini bilmiyorum 🤷🏻♀️
mira___ snowflake parol verebilirsin ateşi çok olmasada var. En azından yükselmez olurda yükselir ve 38 i geçerse bi acile götürün derim
NilAsyaMom snowflake ateşi 38i geçmediği ve havale belirtileri olmadığı sürece ilaç vermeyin. Vücutlarını ilaçlara alışık DEĞİL yazık . Takip edin ışık duş aldırın tek kat giydirin rabbim şifasını versin
kufkedisi snowflake 36.7 yazmışsın sanırım ateşi öyleyse gayet normal ama diş falan çıkarıyorsa o yüzden de huysuz olabilir kabız falan değilse. Benim kızım da 13 aylık mesela bi ağrı kesici verirdim ben olsaydım. Çok geçmiş olsun
kaganege snowflake Ilık duş aldırın soyun bebeği sağına soluna bakın birsey var mı diye. 38 dereceyi geçmeden ilaç vermeyin. Çok ağlarsa susmasan çaresiz kalırsanız acile gidin. Umarım çabuk gecer🤲