Saresrala benim kızımda salı günü 4 aylık olucak. Bende kaşık mamalarına çok hevesliyim. Tabaklarını kaşıklarını hazırladım. Ama dün inek sütü alerjisi olduğunu öğrendim. Hepsi dolaba kaldırıldı. Arı mama falan veririm diye düşünüyordum. Ama doktor alerjik bebek olduğu için çok erken olur, alerjen olmayan birşeye bile tepki verebilir beklicez dedi. Reflümüz de var kusmalarımız fazla. Belki biter diye biran önce ek gıdaya geçmek istedim ama maalesef