Denizozeer bu doktorları da anlamıyorum. benim bebeğim 30 günlükken 3 saatten fazla uyumasin, 3 saat dolunca uyanmazsa uyandır emzir demişti . 3 aylıkken artık uyandırmayayim kendi ne zaman uyanırsa o zaman emzireyim diye düşünüyordum yine doktora sordum 5 saatten fazla uyumasin demişti, anlamadım şimdi🤔