hipregnancy Benim sezeryanım çok rahat geçiyor. Şöyle mesela ağrı eşiğim güçlüymüş. Hemen aynı gün kalkabiliyorum. Sonrasında oturmuyorum. 2.gün eve gelince yemek bile yapabiliyorum hatta evi süpürebiliyorum. Hatta ilk sezeryanımda 3.gün işe gidip talimatları verdim. 7.gün iş başı yaptım. Tamamen bünye meselesi ama dedğim gibi karın germede boydan boya dikiş oluyor korse takılıyor hemen. Korse rahatlatıyormuş. Mesele sezeryanda da öyle. Her iki doğumda da ertesi gün taktım ben korseyi. Yanlış korse alanlar ağrı yapıyor diyor. Doğru korse ise ağrı değil aksine yardımcı oluyor. Sizin ağır geçtiyse ameliyat ağrı eşiğiniz çok iyi değildir. Sezeryanda 3 günse karın germede 1 hafta sürebilir.