Senem81 Benim başıma geldi 1 kere 🙈Birşeyden korkmuş gibi çığlığı basarak uyandı çok korktum bir yeri mi incidi acaba diye ama meğersem acıkmış 😂 hatta çok acıkmış o yüzden 😂 2 aylık filandı . Küçük bebekler ihtiyaçlarının anında karşılanmasını istedikleri zaman çığlık atarak uyanabilir . Altı kirlidir , gazı sıkışmıştır , açtır , çok uykusu vardır yada Allah korusun ağrısı filan vardır 🤔 Yani uhrevi şeyler düşünmemek gerek 🙈Tabi içiniz rahat edecekse yine yapın ama bence gerek yok böyle şeylere dua okumak en güvenli yoldur bol bol dua okuyun bence 👍🏻☺️