Merhaba ben az yediğimizde sütün azaldığı değil sütün içeriğinin zengin olmadığı düşüncesindeydim şimdiye kadar sütümden besleniyor diye herşeyden yedim herşey dediğim sağlıklı şeyler,sonrasında canım ne çektiyse onu da yedim. 13 aylık oldu kilosu sağlığı iyi şükür herşeyden yer çok yemek ayırt etmez vitaminini aşır artık keyfine emiyor 2 yaşına kadar da devam etmek istiyorum. Gelelim diyet konusuna ben aç kalmadan zayıflayamıyorun ara öğün falan benlik değil artık başlamak istiyorum varmı benim gibi düşünen