ElSa2811 Yeğenimin kolunda biraz önce böyle birşey olmuş bu aşının üstünden bayağı da geçmiş nedir bu ? https://imgyukle.com/i/k6Grve
-erCansu- ElSa2811 bunu yaparken hemşire zaten aylar sonra oranın yara olup kabuk tutacağını söylüyor gayet normal
Araseymen ElSa2811 oglumda hic olmadi böyle asinin izi kaldi ama öncesinde boyle kabullanma olmadi kirmizi renkliydi git gide izi kaldı
serenity_35 Koldan cilt altına yapılan ası bizimde daha anca kabuk tuttu 2 aylıkken yapılmıştı suan 4.5 aylık hala kabuklanma anca oldu
Asilinannesi58 Verem aşısı galiba normal bu şekilde olması kızarması kanaması şişmesi demişlerdi bize çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadık biz
serenity_35 ElSa2811 büyük ihtimalle öyle oldu ağrısı yoksa endişe etmeyin ama ağrısı varsa ebe ye sorun mutlaka
ElSa2811 -erCansu- bizim sağlık ocağı böyle konularda hiç bilgi vermiyor malesef mantıklı ama teşekkürler 🙏😬
ZhraCelik ElSa2811 bizdede böyle olmuştu aşıdan sonra uzun süre geçmemişti o kendiliğinden kabuk atacak ellemeyin normal böyle olmadı