mamanveutdormir hanımlar iyi akşamlar, bebeğim 2 ay 21 günlük uykusunda inliyor bi ara azalmıştı ama bu akşam tekrar başladı inlemesi, aynı sorunu yaşayan oldu mu? yemesinde altına yapmasında uykusunda falan sıkıntısı yok ama inliyor baya
merve5561 mamanveutdormir benim oğlum da aynı 50 günlük dr a dinlettim çıkardığı sesleri çekip kolik bebek dedi gayet normal gazdan yapıyor dedi
Buteo Benim bebeğimde yaşlı dedeler gibi inliyordu gazı olduğu için. Gaz damlası kullanmaya başladığından beri sıkıntımız yok
mamanveutdormir Buteo dediğim gibi gazını çıkartıyor ama bilemedim doktor randevusu ay sonunda bi soracağım gittiğimde tekrar
mucizeeee Bebeğim 8 aylık. Bizde de o aylarda dediğiniz gibi inlemeler olmuştu. Tek sebebi gaz. gazını çıkartmış olsa bile hep gazı vardır demişti doktorumuz.