Zehra46fb benim bebeğim normalde 2.5 saate bir emerdi. Hatta doktor 3 e çıkar demişti asla dayanamıyordu. Sonra 3. Aya girdik aniden 4 saate çıktı. Hatta korktum doktora götürdüm hasta sandım, ama doktor artık 3 aylık bebek 4-5 saate emer ve kısa emer korkma dedi. Dediği gibi 4 saatte hatta bazen 5 saatte bir emiyor şuan 4 aylık olmasına az kaldı. Yani erken veriyorsun sen. Birax bekle kendisi istesin 5 saati geçirme heter