0267 Merhaba kızlar, Baby me bez kullanmak istiyorum, bez bedeni nasıl kullanan var mı? Sleepy gibi dar kalıp mı yoksa tam beden alsak iyi olur mu?
nesmom1 0267 bizde onu kullanıyoruz bedenleri sleepy e göre bir beden büyük gibi ama çok memnunuz tavsiye ederim.
Gargamel Canbebe kullandım dar kalıp esnemiyor ,baby me kullandım beğenmedim en iyi molfix yada prima
biruykusuzanne Ben oğlum doğduğundan beri baby me kullanıyorum normal kalıp bedenini alabilirsiniz ama mesela sleppyle kıyaslarsak sleppynin 5 numarası gibi 4 numara