Kızlar çok kötü hastayım bebeğimi kucağıma bile alamıyorum vücudüm ağrıyor hastaneye gittim iğne yaptılar emzirdiğimi söyledim doktora iğne yapıldıktan sonra hemşire arveles yakabilir dedi arveles yapmışlar bir şey olur mu sizce bu arada bebeğim 2 ay 4 günlük