Bugün doktora gittik asıl amacımız genel kontrol ve Boğaz enfeksiyonuydu öncesinde süt alerjisi var denmişti bebeğime doktor farklı olunca önceden yapılan testileri de alıp götürdüm bu doktora öncelikle süt alerjisi değil laktoz intolernsı var dedi genelde ger bebekte 3-4 ay olur bence geçer dedi biraz muayene etti anlattıklarımdan sonra direk yüzüme kolik belirtisi dedi ben şok 48 günlük bebeğimin ve sedece 4-5 gündür akşamüstü ağlıyor aşırı derecede ben gaz deyip geçiyordum meğer komikmiş hiçbir doktor da söylemedi neyde relaktaz damla kullanmıştım birkaç gün bebeğim uykulu olunca uyuşturdu diye bırakmıştım doktor hemen devam et dedi hiçbirşey olmazmış bir zRarı yokuş devam et şakın bırakma dedi ilaç değilmiş üstüne sadece bağırsaklara giden birşey rahatsız edecek bir şey değilmiş ‘’’’’