Ben birikom konusunda cok beceriksizim.
Altin al al firlayacak dediler ilk musait anda aldim.
Grami tavanken almışım zarardaudim aman kalsin cocuklarim okurken uni falan ozaman lazim olursa kullanirim dedim.
Faiz yukseldi ondaki param 1 senede 4 bin kar yapinca altinda bana inat dustukce dustu. Ben alonda gram 490 tl iken 430lara indi.
Esim tantana yapti altin dusuyo bravo dedi 1 kere de degil yani
Bende bi gun amam yukselmiyorsunda senelerdir degerlenemedi pram dedim ve bozdurdum 486 tl den ertesi gun 500 tl oldu ve yukselmeye devam etti. O parayida faize yatirdim bozunca vee faizler düştü 😐😐😐