Livademir Basina gelen var mi yatisimiz yapildi saat 4 bucuktan beri isin aliyo kizim cok mu yuksek yoksa sinirdami
cherryup Livademir 19 yüksek canım biz 16 ile 1 gece sabaha kadar ısık aldık. Ama geçer insallah bol bol beslersn ckarınca.
Aramgunes Livademir bizimde 19 çokmıştı bir gece ışın aldı değer 11 e düştü taburcu olduk merak etme geçiyor bol bol emzir aç kalmasın
Secil3 Livademir çay kaşığıyla verdim emdikten sonra sarı türbent örtüm yatağının başına evde ışıkta uyudu hep çok şükür geçti hemen
Melismom Livademir benim kizimda 6 günlükken degeri 18.7 cikmisti bir gece hastanede misafir ettiler ışık tedavisi icin öglen yatirdik sonraki gun sabah 8 de cikardik degeri 9 a düşmüştü hic endiselenmeyin
Ilk-rana Hastaneden çıkınca güneşin altına soy yatır çocuğu birde beyaz florasan tak beşiğine uyurken onun altında uyusun birde beyaz yemeni ört ben bunları yaptım 18le yatış verdiler kabul etmedim 2 gün bunları yaptıktan sonra hastaneye götürdüm 11 çıktı
AyseAlyamm Livademir canım bizim 20ydi sinir 25 diye biliyorum . Sabaha kadar hastahane de kalmıştık biz 10 düşmüştü . Sık sık emzir eve dönünce . Bize çok şekerli su ya da serum suyu ver demislerdi cesaret edemedim hastahaneye yatınca verdim onunda faydası oldu tekrar yükselmedi
mynameis Livademir 17 ile yatışımız yapılmıştı 1 gün kaldık hastanede Işın tedavisiyle geçti daha da tekrarlamadı
maviceselcan Livademir geçmiş olsun canım. Sınır kaç günlük olduğuna göre değişiyor. Gün sayısı arttıkça sınır yükseliyor. İnternetten bakabilirsin sarılık değerleri eğrisine.
kubraege Livademir sınır 25, 1 günlük ışınla epey düşer değerleri endiselenmeyin bol bol emzirin ve doktor önerisiyle mama takviyesi yapabilirsiniz
ilkmutluluk17 Livademir bizde 17 idi bir gün yattık sürekli emzir ışın ile çabuk düşüyor merak etme geçer inşallah 🙏🏼
Pinkmoms Livademir geçmiş olsun benim kızımda 16 ile 8 saat işin aldı çıktı bebekten bebeğe değişiyor siz sık sık doyurun Işın sonrası birseyi kalmaz 🙏😘
Sevnurr Livademir Biz iki gün sonra kontrole gittiğimizde 16 ydı hastanede ışık aldık sabaha kadar sonr tekrar gittik iki gün sonra 19 olmuştu yine yatırdılar ve bebrğim o gün çok az çiş yapmıştı söyledim idrar aldılar kültüründe üreme çıktı idrar yolu enfeksiyonu kapmış doğumda benden geçmiş normal dopum yapmıştım. O yüzden o kadar yükselmiş bizimki sonra 13 lere düşmüştü 1 aylıkken falan yine 16 17 lere çıktı anne sütü sarılığı oldu bu sefer ama iki buçuk aylıkken falan tamamen bitti çok şükür.... geçecek inşaaalh üzülme