Badag Kizlar reflu yataginin yaninda verilmisti kiraz cekirdegi.bez torbanin icinde.oglum cok gazli isitip kullanmak istiyorum ama mikro dalgam yok.normal tavadami isitayim nasil kullaniyorsunuz? Ve sonra napicaz direk ayaklarinin altinami koymaliyiz?
tineanigra Badag kemeri var bende fırında ısıtıp kullandım ben sadece bez olaraksa ekstradan bir şeye sarın cildini yakmayacak şekilde karnına ya da ayaklarının altına koyabilirsiniz.
BelisMelis411 Badag e bebekten aldm bende kemer kese ıcerısınde kiraz cekırdeklerı mikrodalgam yok fırında ısıtıyorum cok sıcak olmıcak sekılde karnına sarıyorum
Kuzucukumsu Bizimkinin üstünde 100 derecede 10 dk fırında ısıtılabileceği yazıyor 5 dk bir yüz 5 dk diğer yüz ısıtıyorum ben