Civcivim_mira Kızlar bebeğim 2 aylık sütümü sağıp veriyorum şuan sadece 8 gündür kaka yapmadı ve gazı kokuyor yapmadığı için ne yapabilirim 😏
Mmeelliikkeee Civcivim_mira sadece anne sütüyse on güne kadar normal dedi doktorumuz geçen 2. Ay aşından sonra 8. Gün yaptı ,üstünden 5. Gün bekliyoruz yine bizde
esraeerdogann Civcivim_mira 10 güne kadar yapmaması çok normal anne sütüyle beslendiği için çay kaşığıyla hakiki yağ verebilirsiniz karnına dairesel hareketlerle masaj yapın işe yarayacaktıe ☺️
Kgs2110 Civcivim_mira geçmiş olsun 10 güne kadar normal , masaj yapın karnına , bacak egzersizleri yaptırın ve kesinlikle başka birşey ağız yoluyla vermeyin 10.günden sonra getirin demişti doktorumuz. Şifalar diliyorum kuzuya 🌸
Kurtlarkuslaralemi Civcivim_mira 10 güne kadar normal diyorlar ama ben öyle bir sorun yasamadim şahsen. Galiba sütun yüzde yüzünü kullanıyormuş vücutları böyle.
Nursena0606 Civcivim_mira herkes 10 güne kadar normal yazmış ancak bebeğinizi rahatsız etmiyorsa normal. Ikınma, huzursuzluk, gaz sancısı varsa destekli kaka yapması gerekir.
Balim61 Civcivim_mira zeytinyagi icirin yada kulak copune zeytinyag sürüp makatiyla oynayin sokr gbi ileri geri uapin uyarilip yapicaktir.10gune kadr norml diyolr ama yapmadikca bebek rahatsiz olur.
asiltonunmommysi Civcivim_mira 3 aylık bebeğim hala 3 4 günde bir yapıyor. 2 aylıkken de 8 gün yapmadığı oldu zeytinyağı ile karnına masaj yapmıştım. Doktorum zeytinyağı içir 1 çay kaşığı dedi içirmiştim ama 2 gün sonra yapmıştı etki ettiğini düşünmüyorum
Rainyellow Civcivim_mira doktora götürmelisin 10 gün normal deniyor kaynaklarda ama doktorum en fazla 1 hafta yapmazsa getir demişti film çekip bakıyor sonrasında bir fitil vermişti bazen gazdan kaka köpük köpük oluyor yapışkan bir kıvamda o zaman bebekler yapamıyor öyle bir sorun olmuş olabilir
kurbagannesi Civcivim_mira bebeğinin durumu normalse sıkıntılı değilse korkma bide canım çok ıkınırsa kakasını zorla yaparsa katı şekilde o zaman doktora getir suan 10 güne kadar normal bende bu konuda çok çektim suan 4 aylik oldu Allaha şükür geçti tanı biz ilaçlar kullanmak zorunda kaldık sen bol.bol masaj yap kafana takma fazla bebekler biz gibi değil anne sutundeki probiyotikleri emmiş ki bagirsaklar kakasi oluşmamış 10 günü geçerse bir acaba der getirirsin