Ulku_06 Mysteryy48 Otribebe yi ben kullandım, hiç memnun kalmadım. Hiç faydalı olmadı. Buradaki arkadaşlar önerdi, sterimar aldım eczaneden. Mükemmel. 0-3 yaş için. Ama yine de sorun, o ay grubuna uygun mu diye.
Mujdedag Mysteryy48 otribebeyi bizde kullanmistik ama doktorumuz ben onermiyorum dedi daha cok kurutup tikaniklik yapiyomus serum fizyolojikle yapin dedi
tasyan Mysteryy48 Doğru temizlediğinizden emin misiniz? YouTube da Osman Gönülal var doktor. O detaylı anlatıyor, onu izleyene kadar ben de otribebe ile burnu temizlediğimi sanıyordum.
Burcu5841 Mysteryy48 biz 55 günlük olduk doğduğundan beri vardi sıkıntı fizyolojik sıkıyorum burnuna öyle otribebe yapıyorum rahatliyor