Merhaba caanım anneler,
Ben oğlumu sütten kesmeye karar verdim. Fakat geceleri sık sık uyanıyor ve tekrar emerek uykuya dalıyor. Buna bir çözüm veya alternatif arıyorum. Böyle bebeği emerek uyurken sütten kesen tecrübeli anneler varsa siz nasıl yaptınızz?
not: emzik tutmuyor, ayakta veya beşikte sallanarak uyumuyor ve mama vs gibi biberon içecekleri tüketmiyor. Bunlar harici öneri yapabilirseniz çoook sevinirim 😅