Annesininoglu Kizlar oglum 7 bucuk aylik lansinohun yavas akisa geçmeme ragmen meme reddine devam ediyor. hic almıyor bazen de 1 dk emip birakiyor. Sagdigimda sutte çıkmaz oldu. Eds sistemini 7 aylik.bebege uygulayanilir miyiz kac numara almam lazm
mcansum Annesininoglu her bebege uygulanıyor ama akısını blmıyorum hızlı olablr galiba yteribce emmesi güçlüdür ve hızlıdır bence
Egesem Annesininoglu 3 aydan büyük bebeklerin eds yi algılayabileceği için önermiyorlar sanırım alıştırma bardağı ile ver sütünü ya da mamayı canım. ben 2 ay 10 günlükken biberonu atıp alıştırma bardağı ile verdim ve meeme reddini aştım hala meme sevdalısı değil ama hiç almıyordu en azından şimdi emiyor 5 dk da olsa
Egesem Annesininoglu https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/wee-baby-antikolik-akitmaz-kulplu-pp-bardak-250-ml-pembe-438096086 Bu canım 2 aydır kullanıyorum