30 kasım gecesi oğlumu doğurdum cok zorlu bş doğumdu. Oğlum oksijensiz kaldığı için degerşeride kötğ olduğu için yoğun bakımda kaldı 1 hafta. Memei tutmuyor tutuyor iki emip bırakıyor sonra sinirleniyor bende korkuyorum tekrar hastaneye yatar hasta olur diye biberonla sağıp veriyorum alıyor ama cok zor oluyor nasıl memeye alıstırabiliriö