izmir35 Kızlar adetime bi hafta var ama böyle sürekli ayıptır söylemesi beyaz sümüksü bir akıntım geliyor. İnternetten araştırdım genelde erken gebelik belirtisi diyor ama hamile olduğunu öğrenmeden Böyle bir durum yaşayan var mı merak ettim
Mehmetkays izmir35 Benim ilk belirtim peynir kesiği tarzında beyaz akıntıydı sonrasında adet gecikmesi oldu zaten göğüs hassasiyeti vardı bi de
Sedakcby izmir35 adet tarihime yanlış hatırlamıyorsam 1 2 hafta kala bu şekilde dikkatimi çekmişti. Bekliyorduk zaten biz. Arastrmistimda direkt anlamıştım ihtimal olduğunu. Testim de pozitf çıkmıştı zaten. Buna ek olarak yüzümde sivilcelenme göğüslerim de hassasiyet tarzı şeyler de farketmistim
izmir35 Adiyokkitabin yok sadece belim çok ağrıyor ve böyle karnımı adet olacak gibi şiş hissediyorum 🤦🏽♀️
izmir35 Sedakcby ya aslında bizimde ihtimal var ama açıkçası pek planlı değildi 🤦🏽♀️ O yüzden biraz tedirginim. Benimde çok belim ağrıyor karnım adet olacak gibi şiş ve inanılmaz gaz sancısını çekiyorım oğlumda hiç böyle olmamıştı
Sedakcby izmir35 bekleyin bence. Erken gebelik testleri de yaniltabiliyo daha çok var6adetinize. Ben adetime 3 gün kala yaptım test bide kan testi yaptım yani negatif ti sonuç. Sonra 2 3 gün. Gecikince yaptım pozitf oldugunj öğrendik. En doğru sonuç gecikmesi adetin direkt beta batırın 3 gün gecikince falan
Kecer Erken sonuç veren testlerden alıp yapın ben de adet olucam gibi ağrılarım oluyordu sonra geçikince baktığımda hamileydim :)