Cnr060621 Bi yürüteç alayım dedim güya indirimde , sepette 56 TL KDV koyuyor ya yok ya böyle bir şey 😬
Mbal Cnr060621 sanıyorum anlaşılmadınız. Fiyatın üzerine 56 TL KDV koyuyor diyorsunuz değil mi? Dolap uygulamasına bakın temiz ikinci el eşyalar oluyor. Ben oradan bakıyorum artık. 🤷🏼♀️ Ha yürüteç hiç almayın orası ayrı bir mevzu :)
Metehan123 56 tl.ye orumcek buldunuz pahali mi diyosun bacim su an bisey indiridme bulduysan al yarin o en pahalisi olcak ve asla inmicek fiyati
Cnr060621 Mbal evet öyle diyorum , yürüteç gibi değil aslında bebek kendisi sürüyor fısher prıce ın önünde aktivite masası gibi şeyleri var
-erCansu- Cnr060621 kız dün gördüm dandirik şey 150tlydi 🤣🤣 ben kendiminkini sakladım ve artık herşeyi saklamaya karar verdim smdi böyle olacağını bilsem hiç biseyini satmazdim gerçekten hiç bişey alamayacagiz
Cnr060621 -erCansu- öyle gerçekten 3 ay önce pahalı ya dursun diye almadığım ne varsa hepsinden pişmanım
Mbal Cnr060621 yürüme arkadaşı. Bir bakın uygulamalara insanlar uygun fiyatlara temiz şeyler satıyor. 🤷🏼♀️
-erCansu- Cnr060621 evet ben 2 buçuk sene önce aman uyumuyor ana kucağı alayım aman yatmıyor hamak alayım zırt pirt gidip aliyodum 🤣 ha smdi gidip alsak ya 🤣🤣🤣
2guzelinannesi Cnr060621 ben gecen aldim dolaptan 50 ye sifir almiyirum artik oyuncaklari vs ve herseyi sakliycam eski kiyafetelri bile atmiycam artik ekmegin kiymetini analdik resmen onceden kuflenirdi yada yemezdik dururdu simdi bir parcasini ziyam etmem