Ozgeee55 Kızlar bebegim 4 ay 23 günlük anne sutu ile besleniyor bezinde bu sıralar kiremit rengi renk görüyorum başına gelen varmi
yamacinannesii Ozgeee55 benimde 4 ay 20 günlük canım. Havalar sıcak. Terliyor ve su kaybediyor. Bol bol emzir ki susuzluğu gitsin. Mama veriyorsan da su ver bol bol.
Egecim Ozgeee55 su kaybından diye biliyorum, çok sıkı giydiriyorsanız yada yada mama alıyorsa su yetmiyordur kristalleşme oluyormuş, inek sütü aşerjiside olabilir doktora gidin derim
Livademir Yeterli beslenmedigi icin olabilirmis doktorumuz bugun soyledi bizim kiz icin ama daha 1 haftaligiz biz sizinde ondan olabilir diye yazmak istedim
ozlem_3458 Bende bu durumu bebeğim ilk dogdugunda yaşamıştım çişi az ve kiremit rengi lekeler vardı doktorum yetersiz beslenme kaynaklı demişti sonrasında sütüm artınca düzelmişti tabi ayına göre değişiklik olur mu bilmiyorum