aysenurx bende bisey sormak istiyorum benim kızımda 1.5 aylik günümüz önce alt değiştirme emzirme ve uyutma şeklinde geçiyor kii doğal olarak bir buçuk aylik bebek bisey anlamayacagi için fakat benim sormak istediğim ben saat başı veya 2 saatte bir değilde her ağladığında emziriyorum ve arkasından uyutuyorum dogru mu yapıyorum acaba kizim huysuz agladi mi baya çığlık çığlığa kaliyoruz cunku ben de sakinlesmesi için emziriyorum surekli